مزوتراپی مو برای اقایان و بانوان در پاندورا

حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که مزوتراپي چیست؟ باید بگوییم که یک روش درمانی جدید می باشد که در آن مواد بیولوژیکی و معدنی با استفاده از سرنگ و به طور مستقیم در ناحیه تحت درمان تزریق می شود. همانطور که می دانید ریزش مو در بانوان ممکن است به دلیل عدم تعادل هورمونی ، کمبود آهن ، جراحی و غیره ایجاد شود. اما ریزش مو در آقایان به عواملی همچون وراثت ، مصرف دارو ، تغذیه نامناسب و استرس به وجود می آید. موثر ترین روش درمانی برای این مشکل چه در آقایان و چه بانوان مروتزاپی مو سر می باشد. 

اثرات و فواید فوق العاده مزوتراپی مو سر

پیش از اینکه به سراغ کاربرد ها و روش انجام این پروسه برویم باید بدانیم که این تکنیک چه تاثیراتی را بر روی پوست ما انسان ها می گذارد و چگونه به ما کمک می کند. این روش می تواند بر روی هر سه لایه پوست تاثیر بگذارد. اثرات درمانی آن بر روی پوست ، لایه های میانی و همچنین بافت های پیوندی زیرین پوست مشاهده می گردد که همین مسئله باعث می شود این پروسه کاربرد های متنوعی داشته باشد و برای درمان ریزش مو با مزوتراپی مو سر ، سلولیت های پوست و سایر موارد ، مورد استفاده قرار گیرد. فواید این پروسه را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. یکی فواید به وجود آمده بر اثر مواد تزریقی و دیگر تاثیر ایجاد سوراخ های بسیار زیر بر روی پوست.

آسیب های مفید بسیار ریزی که به پوست وارد می شود تاثیرات و فواید بسیار زیادی دارند. سوزن ها تا عمق متوسط وارد پوست می شوند و آسیب های جزئی به بدن وارد می کنند. این آسیب ها باعث می شوند تا فرایند ترمیم و بازسازی پوست آغاز گردد. با شروع این فرایند سلول های سالم پوستی شروع به ساخت و تولید کلاژن می کنند. بدین نحو رگ های خونی جدیدی شکل گرفته و سلول های بنیادی به سوی مناطق آسیب دیده حرکت می کنند. رخ داد های که در مطالب فوق توضیح دادیم به جوانسازی پوست و درمان مشکلات آن کمک می کند.

موادی که در طول انجام مزوتراپی مو سر وارد بدن می شوند می توانند رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین کنند و باعث درخشان شدن ، برطرف شدن چین و چروک های روی پوست صورت ، ایجاد لطافت و نرمی در پوست شوند. محلول تزریق شده در این پروسه را اصطلاحا کوکتل می گویند که فرمول آن بسته به نیاز شما تعیین می گردد.

مزوتراپی مو سر چگونه انجام می شود؟

با انجام این روش مواد معدنی و ویتامین هایی که به مرور زمان در ناحیه سر از بین رفته اند جایگزین می شود و با جایگزین شدن این مواد در پوست سر گردش خون افزایش می یابد. این تکنیک به صورت دوره ۸ الی ۱۲ هفته ای بوده و به صورت هر هفته انجام می شود و مدت زمان تزریق مزوتراپی مو سر ۱۰ الی ۳۰ دقیقه طول می کشد. این روش دارای مزایای زیر می باشد: 

  • در این روش هیچ جای زخم و برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود.
  • نیازی به استراحت بعد از تزریق ندارد.
  • این روش کاملا ایمن و بدون عوارض می باشد.
  • دوره نقاهت آن کوتاه می باشد.